منتصـرین

یاری دهنده ی جبهه حــق

منتصـرین

یاری دهنده ی جبهه حــق

منتصـرین

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر قلب زینب صبور

 

مدتی است خناسان و شایعه پراکنانی که گوش به دهان استکبار جهانی دارند، ماجرای بیماری همه گیر آبله  در زمان امیر کبیر و امتناع مردم از آبله کوبی به دلیل جهل و نادانی و شایعه پراکنی خناسان و بیمار دلان مبنی بر اینکه آبله کوبی موجب ورود جن به بدن بیمار می شود؛ استفاده کرده و مقایسه می کنند با اوضاع امروز کشور که چرا برخی مخالف واکسن کرونا و آنفلوانزا هستند؟!! و اینکه چرا با شایعه پراکنی سدی در برابر وزارت بهداشت شده اید و مانع خرید واکسن کرونا می شوید!


بله درست است آن زمان جهل و نادانی زیاد بود مردم به کتاب و کتابخانه دسترسی چندانی نداشتند و از طرفی بیمار دلان همه جا می چرخیدند و شایعه پراکنی می کردند. اما امروزه با پیشرفت علم و دانش و سرعت اطلاع رسانی، اطلاعات و آگاهی مردم از مسائل مختلف بسیار بیشتر شده، گرچه در کنارش بیمار دلان و نوکران استکبار جهانی هم افزون تر شده اند! 

 


باید گفت آقایان! برادران! خواهران! ملت بزرگ ایران! 
به درأیت و شجاعت و وطن دوستی  امیر کبیر هیچ شکی نیست. 
امیرکبیر در طول سه سال وزارت خود دست بیگانگان را از کشور ایران کوتاه کرد. سه سال شبانه روز بدون وقفه و برای رضای خدا برای رفاه ملت تلاش کرد و مانع نفوذ و دست درازی بیگانگان به ذخایر ملی شد. شهید امیر کبیر فقط سه سال اداره کشور را در دست داشت اما در همین مدت کم خدمات بزرگ و پرباری انجام داد و سرانجام به خاطر همین تلاش ها و خدمات ارزشمندش که پایانی جز قطع کامل دست دشمن از ایران را نداشت، کشته شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۹:۵۸
خنثی گر